sobota 12. března 2011

Procházka po Montréalu: Přístav "atakdále"

Poslední den "polosemestrálních" prázdnin bylo opět krásně, tak jsem se vydala na další průzkum města. Údajně tu má být jakýsi skanzen "Maison de St.Gabriel", tak jsem se k němu vydala. Bohužel byl v zimě celkem nepoužitelný, všude byl tak metr sněhu, takže venkovní exkurze neměla smysl, a na dveřích bylo napsáno, že návštěvníci se mají hlásit v obchodu se suvenýry, který jsem ovšem nenašla. :-/ Tak jsem se podívala alespoň zvenčí a pokračovala jsem ve svém plánu.


Chtěla jsem dojít pěšky do přístavu, bez pomoci hromadné dopravy, když bylo tak krásně, ale moje původní naplánovaná trasa moc nevyšla, jelikož jsem zjistila, že mezi částí města, kde jsem se momentálně nacházela a kam jsem chtěla dojít, je docela nepříjemná průmyslová zóna, takže jsem zvolila "zkratku" přes centrum města. Docela jsem se prošla, musím říct, ale na druhou stranu jsem zažila zase jiný pohled na Montréal. :-)

Jeden z mnoha kostelů, do kterých prý celkem ateističtí Québečané moc nechodí.
V zasněžených ulicích klidné části města, ne však daleko do centra!
Po cestě...
V Montréalu je výhoda, že centrum města najdete celkem snadno a je vidět z velké vzdálenosti. :-)
U vstupu k přístavu
Kry byly úplně zamrzlé, ani nehly brvou :)
Všude hory sněhu. Kde není potřeba sníh odklízet, tam prostě leží.

Žádné komentáře:

Okomentovat