středa 12. ledna 2011

Welcoming week aneb nabitý začátek

Po první hotelové noci jsme organizátorům odevzdali veškeré věci, které jsme do Kanady dopravili, a vydali se směrem ke škole. Tam nás čekal první uvítací den. Odpoledne jsme se přestěhovaly do našeho nového sídla. Je neuvěřitelné, jak blízko to máme do školy, je to doslova 3 min pěšky! :-) Tak blízko jsem nikdy nebydlela. Na úvodních workshopech nám bylo řečeno, že škola je otevřená VŽDY, i za sněhových bouří, při metru sněhu, při vichřici, stále. Takže myslím, že bydlet tak blízko se určitě vyplatí. Až budeme zapadaní sněhem, bude mi cesta do školy trvat hodinu a bude to vlastně můj standartní čas. :-)
Na celý týden nám tým HEChange (čti aše-šánž) připravil opravdu bohatý program. V neděli jsme byli vyzvednuti na letišti, v pondělí jsme dopoledne strávili ve škole a v úterý to začalo! Večer večeře v hokejovém klubu Cage au Sport + párty. Ve středu surprise activity, která spočívala v chození od baru k baru a účastnili se pivních soutěží. Ve čtvrtek večeře ve starém městě + párty, v pátek welcoming coctail, quebecká večeře + párty, v sobotu odpolední bruslení + párty a pozor, v neděli tube sliding (viz foto sekce) a norské spa a BEZ párty!!! Nejčastější věta tohoto týdne byla "I´m soooo tired!" (Jsem unavený/á. - pro neznalé jazyka anglického :-) ) Já jsem na párty dorazila skoro dvakrát. Jednou jsem byla připravená, oblečená, ale nějak jsme to nestihli (máme tu totiž hrozně moc práce) a podruhé jsem dorazila asi na hodinu, zaplatila jsem 2 dolary za šatnu a 2,5 dolaru za zlevněnou tequilu a šla jsem dom. :-)



POZNÁMKA PRO FANOUŠKY VŠERŮZNÝCH PÁRTY: V Kanadě je to extrémně drahé, hlavně pití, takže pokud se nechcete vzdát nočního řádění, je dobré si dát nějaký drink předem a pak už jen skotačit v klubu. :-) Některé kluby jsou levnější, tam stojí pivo tak 3,5 dolaru. Pivo a víno lze nakoupit v supermarketu, jiný alkohol pouze ve specializovaných obchodech. V restauracích je alkohol strašně, ale opravdu strašně drahý, pro ilustraci sklenka vína cca 6-8 dolarů. Takže alkoholici, zůstaňte doma, jinak vás to tu zruinuje. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat